İslam dünyası için oldukça önemli olan hac ve umre ibadetini gerçekleştirmek için hizmet alınan turizm firmaları büyük önem taşıyor. Yapılan ibadetin sorunsuz ve kaliteli bir şekilde yapılması, bu organizasyonun önemini özümsemiş şirket ve kişilere başvurulmasıyla mümkün oluyor. Bu anlamda Çumra’da Hac ve Umre organizasyonundaki başarısıyla adından söz ettiren Sedat Ulupınarlı, ilçeye önemli bir hizmet sunuyor. Türkiye’nin en büyük ve kaliteli turizm firmaları arasında yer alan Nuri Doğan Turizm’in Çumra Temsilcisi olan Ulıpınarlı, memleketi Çumra’ya verdiği hizmetten duyduğu memnuniyeti dile getiriyor.

EMEKLİ OLDU, HAC VE UMRE ORGANİZASYONUNA BAŞLADI

1967 yılında Çumra Apasaraycık Köyünde dünyaya gelen Ulupınarlı, 1986 yılında Nevşehir’de Din Görevlisi olarak başladığı kamu görevini, Çumra Merkez Ak Camii’de sürdürdü. Buradan emekli olmasının ardından, hac ve umre organizasyonları hizmeti vermeye başlayan Ulupınarlı, “Gençlik yıllarımızda gazetecilik yapmaya çalıştım. Din görevlisi, olarak hizmet ettiğim yıllarda Diyanet İşleri Başkanlığımızın görevlendirmesiyle umre ziyaretlerine ve rehberliğine başladım. Emekli olduktan sonra Konya merkezde birkaç Hac ve Umre firmasıyla anlaşıp Hac ve Umre rehberliği yapmaya başladım. Şu anda Konya’mızın en büyük ve en sağlam Hac ve Umre firması olarak bilinen ve hizmetleriyle kendisini ispatlamış olan Nuri Doğan Turizmde Hac ve Umre rehberi olarak görev yapıyorum. Çumra Bölgemizde Nuri Doğan Turizmin temsilcisi olarak çalışmaktan, Kutsal Topraklarda da insanlarımıza rehberlik yapmaktan gerçekten mutluyum. Çumra’mızı çok seviyorum. Çumra’mızın insanını çok seviyorum. Çumra’mızda acı tatlı bütün anılarımızı paylaştığımız kardeşlerimizle Mekke ve Medine topraklarında birlikte ibadet edip seyahatte bulunmak, onlara Kutsal Toprakları anlatıp rehberlik yapmak bana büyük bir onur veriyor. Çok seviyorum bu insanları ve severek yapıyorum işimi.

Nuri Doğan Turizm Hac ve Umre işinde verdiği kaliteli ve bilinçli hizmetleriyle kendisini ispatlamış ve bu alanda Konya’mızın öncülerinden olmuştur. Şirketimizin kurucusu ve sahibi olan Sayın Nuri Doğan Bey’e ve oğulları Erdal Doğan ve Mustafa Doğan Beylere Konya’mıza ve insanımıza verdikleri bu kaliteli hizmet için teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.

ÖNEMLİ OLAN MEMNUNİYET

Nuri Doğan Turizm olarak Kutsal Topraklarda vermeye çalıştıkları hizmetlerde önce Allah’ın rızasını sonra da Çumralı ve Konyalı vatandaşların memnuniyetini kazanmanın çabası içinde olduklarını vurgulayan Ulupınarlı, şunları kaydetti, “Nuri Doğan Turizm Çumra temsilciliği olarak bizimle Umre veya Hac yolculuğunu tercih eden kardeşlerimizin kayıt ve pasaport işlemlerini biz takip edip kendilerine yardımcı oluyoruz. Tanıtım seminerlerini uygun mekanlarda kendimiz gerçekleştiriyoruz. Umrecilerimize Umre ziyareti öncesinde yapılan menenjit aşısını sağlık ocağımızdan gerekli randevuları alıp topluca yaptırıyor ve evlerine iletiyoruz. Umrecilerimize Kutsal Topraklarda kullanacakları bavul ve çanta takımlarını evlerine teslim ediyoruz. Umreye gidecek olan kardeşlerimizi Çumra’mızda yaptığımız toplu uğurlama ve dua merasimleriyle, özel otobüslerle toplu olarak havaalanına taşıyıp topluca işlemlerini yaptırıp birlikte gidip geliyoruz. Cidde ya da Medine Havaalanına inişte ve oradaki pasaport işlemleri ile otobüslerle otele taşıma ve otele yerleştirme işlemlerimizi itina ile yapıyor umrecilerimizin ve rahat etmeleri için hizmetlerimizi en üst seviyede tutmaya çalışıyoruz. Mekke ve Medine de Kabe ye ve Ravza’ya yakın kaliteli otellerde en kaliteli hizmetleri vermeye çalışıyoruz., Otel, yemek, servis, sağlık ve ulaşım hizmetlerimizde umreci kardeşlerimizin memnuniyetini ön planda tutuyor ve ona göre hizmet etmeye çalışıyoruz. Ha illaki aksaklıklar ve sıkıntılar oluyor. İstemeden ve aniden meydana gelen aksamaları da şirket görevlilerimizle bir an önce çözüp kardeşlerimizin hizmetine devam etmeye çalışıyoruz. Umre ibadetimiz bitip ülkemize döneceğimizde yine Çumra’mızdan gittiğimiz gibi toplu olarak otobüslerle Çumra’mızda uygun bir mekana topluca getirip yakınlarına sağ salim teslim ediyoruz Allah’ın izniyle. Bugüne kadar kutsal topraklara bizimle yolculuk eden kardeşlerimizin geneli olarak memnuniyetlerini bize ifade etmeleri bizi ziyadesiyle memnun etmektedir. Nuri Doğan Turizm olarak Hac ve Umre ibadetlerinde bizi tercih eden kardeşlerimize teşekkür eder, bizi tercih etmeyenlere de tavsiye ederim.”

OĞLU’YLA GIDA SEKTÖRÜNE DE GİRDİ

Ulupınarlı, hac ve umre organizasyonunun yanında gıda sektöründe de çalışmalar yürütüyor. Oğlum Abdussamed Ulupınarlı ile önce bir büfe açtıktan sonra sektörde başarı yakalayarak büyüdüklerini anlatan Ulupınarlı, “Allah’a hamdolsun işimizi büyütüp markete çevirdik. Çumra’mızda İzzet Bey Mahallesi Müftülük Sitesi civarında halkımıza Kendi çapımızda hizmet etmenin ve helal kazancın gayretindeyiz. Rabbim mahcup etmesin inşallah” dedi.

ÇUMRA ŞEKER BÜYÜK BİR POTANSİYEL

Çumra hakkında da değerlendirmelerde bulunan Ulupınarlı, ilçenin her açıdan büyük bir potansiyele sahip olduğunu söyledi. Özellikle dünyanın en büyük Şeker Fabrikalarından biri olan Çumra Şeker Fabrikası’nın ilçede yer almasının Çumra için büyük bir avantaj olduğunu belirten Ulupınarlı, “Çumra Şeker Fabrikamız ortaya koyduğu çalışma sistemi ve üretim anlayışıyla bütün dünyaya örnek olmuştur. Binlerce insanın çalıştığı ve on binlerce insanın ekmek yediği Çumra Şeker Fabrikamızın Çumra’mızın gelişmesine ve büyümesine olan katkısı çok büyüktür. Biz bunun bilincindeyiz” şeklinde konuştu.

ÇUMRALI ÇALIŞMAYI SEVER

Çumra’nın tarımı, hayvancılığı, ticareti, sanayileri ve diğer üretim dallarının birçok il ve ilçeden çok daha önde olduğuna vurgu yapan Ulupınarlı, sözlerini şöyle sürdürdü, “Çumra’mız bu alanlarda kendisini ispatlamış ve ispatlamaya da devam ediyor. Son yıllarda Çumra’mızda özellikle hayvancılık, ticaret ve sanayi ağırlıklı bir gelişme göze çarpıyor. Yeni yeni iş alanlarının açılması, toplu konut hamlelerinin birbirini takip etmesi,Organize sanayi bölgesindeki yatırım ve faaliyetler,hızlı tren çalışmaları, sanayimizin giderek büyümesi, çiftçilerimizin çiftçilik ile birlikte tarıma,hayvancılığa ve üretime yönelmesi Çumra’mızın gururlandığımız yönleridir..Çumra’mızın insanı genel itibariyle hassastır. Yaptığı işlerde başarmayı hedef alır. Başarılı olmak için çalışmayı sever. Bence Çumra, tarihiyle, turizmiyle, ticaretiyle, hayvancılığıyla, tarımıyla, ulaşımıyla, eğitimiyle, fabrikalarıyla, yatırımlarıyla, kültürü ve manevi değerleriyle göz önüne alınıp güzelce incelenip değerlendirilmesi lazım. Çumra’nın bir evladı olarak Çumra’mızın insanını ve Çumra’mızı gerçekten çok seviyoruz. Çumra’mız için yapılacak olan her türlü faaliyeti destekliyor ve arkasında duruyoruz.

Çumra’mızın iş adamlarını, yatırımcılarını, eğitimcilerini, idarecilerini ve tüm insanlarını bu hassasiyetleri nedeniyle tebrik ediyorum.”