ÇALIŞMALAR NEDENİYLE ULAŞIM TEK ŞERİDE DÜŞÜRÜLDÜ
Kara yolları ekiplerinin güvenli seyahat amacıyla yürüttüğü yapım, bakım ve onarım çalışmaları Ankara-Konya yolunda yoğunlaştı. Yolun 56 ile 59. kilometreleri arasında devam eden hummalı çalışmalar nedeniyle, Ankara'dan Konya yönüne giden şeritler trafiğe tamamen kapatıldı. Bölgedeki araç trafiği, diğer istikamete aktarılarak geçici olarak iki yönlü ve kontrollü şekilde sağlanmaya başlandı.
SÜRÜCÜLER İÇİN HAYATİ KURALLAR
Yol yapım sahasında trafik akışının bölünmüş yoldan iki yönlü yola dönmesi nedeniyle yetkililerden sürücülere peş peşe uyarılar geldi. Can ve mal güvenliğinin korunması, olası kazaların önüne geçilmesi için sürücülerin çalışma yapılan kesimlerde mutlaka yavaş gitmeleri gerektiği vurgulandı. Sürücülerin güzergah boyunca yerleştirilen trafik işaret, işaretçi ve uyarı levhalarına azami dikkat göstererek seyretmeleri önemle hatırlatıldı.