SİVAS’TA KARATAY BELEDİYESPOR’DAN MADALYA YAĞMURU
Karatay Belediyesi’nin spora ve altyapıya yaptığı yatırımlar, ulusal arenalarda meyvelerini vermeye devam ediyor. 2025-2026 Spor Faaliyetleri kapsamında, 24-25 Haziran tarihlerinde Sivas Taha Akgül Spor Salonu'nda düzenlenen U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Karatay rüzgarı esti. Grekoromen stil erkekler kategorisinde mindere çıkan Karatay Belediyespor Kulübü sporcuları, farklı sıkletlerde gösterdikleri göz dolduran performansla adeta madalyaya ambargo koydu. Zorlu rakiplerini tek tek dize getiren genç güreşçiler, kulüplerini ve Konya'yı en iyi şekilde temsil etti.
BİR ALTIN BİR GÜMÜŞ VE İKİ BRONZ MADALYA GELDİ
Şampiyonada ayakta alkışlanan mücadelelere imza atan Karataylı sporcular, turnuvayı 1 altın, 1 gümüş ve 2 bronz madalya ile tamamladı. 48 kilogram kategorisinde mindere çıkan ve sergilediği teknik oyunlarla dikkat çeken Mustafa Kerem Karaköse, tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyayı boynuna taktı. 92 kilogram kategorisinde devleşen Muhammed Talha Kurt, büyük bir azimle final müsabakasına kadar yükselerek Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalyanın sahibi oldu. Kulübün diğer başarılı isimlerinden 51 kilogramda mücadele eden Mustafa Kenan Çelik ile 71 kilogram kategorisinde yarışan Abdullah Çakmak ise kürsüyü bırakmayarak Türkiye üçüncüsü oldu ve bronz madalyayı Konya'ya getirdi.

TAKIM HALİNDE TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BAŞARISI
Karatay Belediyespor Kulübü, bireysel sıkletlerdeki bu ezici üstünlüğünü takım sıralamasına da yansıtmayı başardı. Turnuva genelinde sporcularının topladığı 93 puanla genel klasmanda Türkiye ikincisi olma başarısı gösteren kulüp, Grekoromen stil U17 kategorisinde Türkiye'nin en başarılı ve en elit kulüpleri arasındaki yerini sağlamlaştırdı. Altyapı odaklı çalışma sisteminin karşılığını her geçen gün daha güçlü alan Karatay Belediyespor, genç yeteneklerin ortaya koyduğu bu performansla Türk güreşinin geleceğine çok ciddi bir katkı sunacağını bir kez daha kanıtladı.

KULÜP BAŞKANI ŞENER’DEN BELEDİYE BAŞKANI KILCA’YA TEŞEKKÜR
Elde edilen tarihi zaferin ardından duygularını paylaşan Karatay Belediyespor Kulübü Başkanı Muhittin Şener, bu başarıların tesadüf olmadığını ve genç sporculara yapılan yatırımların önemli bir göstergesi olduğunu vurguladı. Sportif faaliyetleri sadece bir yarış alanı değil, gençlerin fiziksel, zihinsel ve ahlaki gelişimlerine katkı sağlayan bir unsur olarak gördüklerini belirten Şener, disiplinli çalışmanın karşılığını aldıklarını ifade etti. Karatay Belediyespor'un Türk sporuna yeni şampiyonlar kazandıracağına yürekten inandığını söyleyen Kulüp Başkanı Şener, bu başarıda emeği geçen tüm sporcu ve antrenörleri tebrik ederken, spora ve sporcuya sunduğu sınırsız desteklerden dolayı Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca’ya şükranlarını sundu.




