Granfondo Konya 2026 Sonrası Yollar Peş Peşe Açıldı
Konya'da gerçekleştirilen dev spor organizasyonu Granfondo Konya 2026 kapsamında, sporcuların güvenliği ve yarış parkurlarının oluşturulması amacıyla şehir genelindeki birçok ana cadde geçici olarak araç trafiğine kapatılmıştı. Yarışların başarıyla tamamlanmasının ardından Konya AKOM, sürücüleri rahatlatan duyuruları peş peşe paylaştı. İlk olarak organizasyon güzergahında yer alan Antalya Çevre Yolu tamamen araç trafiğine açıldı. Hemen ardından şehrin en yoğun ulaşım koridorlarından olan Gazze Caddesi, Çeçenistan Caddesi ve Dr. Ahmet Özcan Caddesi'nde de trafik akışı yeniden normale döndü.
Şehrin Merkezindeki Ana Arterlerde Ulaşım Serbest
Kısıtlamaların kaldırılması sürecinde, Konya'nın merkez yükünü sırtlayan diğer büyük caddelerden de sevindirici haberler geldi. AKOM tarafından paylaşılan verilere göre sırasıyla Fetih Caddesi, Atatürk Caddesi, Ankara Caddesi ve Belh Kavşağı kontrollü olarak yeniden sürücülerin kullanımına sunuldu. Yolların temizlenmesi ve bariyerlerin kaldırılmasıyla birlikte şehir içi trafik yoğunluğu hızla eriyerek eski düzenine kavuştu.
Kampüs ve Adliye Tramvay Hatları Seferlerine Başladı
Yol kapatmaları nedeniyle güzergahlarında geçici düzenlemelere gidilen toplu taşıma araçlarında da beklenen adım atıldı. Özellikle binlerce vatandaşın günlük olarak kullandığı raylı sistem hatlarına yönelik resmi açıklama yapıldı. Paylaşılan toplu ulaşım duyurusuna göre, Kampüs ve Adliye tramvay hatları durdurulan ya da yavaşlatılan seferlerini tamamen bitirerek normal çalışma takvimine dönüş yaptı. Vatandaşlar güncel sefer saatlerine ve detaylara "atus.konya.bel.tr" adresi üzerinden ulaşabilecek.