SPOR

Konya’da şampiyon belli oldu: Ortaokullar Arası Futbol Turnuvası muhteşem finalle sona erdi!

Selçuklu Belediyesi tarafından genç yetenekleri keşfetmek ve sporu tabana yaymak amacıyla düzenlenen Ortaokullar Arası Futbol Turnuvası, nefes kesen final müsabakalarıyla tamamlandı. Klasman hakemi Raşit Yorgancılar'ın yönettiği dev finalde şampiyonluk ipini göğüsleyen takım Ahmet Hazım Uluşahin İmam Hatip Ortaokulu oldu.

Abone Ol

SAHADA BÜYÜK HEYECAN VE KIYASIYA MÜCADELE

Konya sporu, Selçuklu Belediyesi'nin genç nesilleri sporla buluşturan dev bir organizasyonuna daha sahne oldu. Selçuklu Belediyesi tarafından düzenlenen ve ilçedeki ortaokulların katılımıyla haftalardır süren Ortaokullar Arası Futbol Turnuvası, büyük bir coşku ve yüksek bir heyecan fırtınasının ardından sona erdi. Genç sporcuların yeşil sahada sergilediği kıyasıya mücadeleler, tribünleri dolduran sporseverlere ve ailelere adeta futbol şöleni yaşattı. Her anı büyük çekişmeye sahne olan turnuvanın en kritik maçı olan şampiyonluk müsabakasını ise Konya'nın tanınan klasman hakemlerinden Raşit Yorgancılar yöneterek turnuvanın prestijini bir kat daha artırdı.

ZİRVENİN SAHİPLERİ KUPALARINA KAVUŞTU

Turnuva boyunca rakiplerini tek tek eleyerek adını finale yazdırmayı başaran okullar, son düdükle birlikte büyük bir sevinç yaşadı. Zorlu turnuvanın genel tablosunda muazzam bir performans ortaya koyan Ahmet Hazım Uluşahin İmam Hatip Ortaokulu şampiyonluk ipini göğüsleyen takım oldu. Turnuvayı şampiyonun hemen ardından tamamlayan Borsa İstanbul Ortaokulu ikincilik kürsüsüne çıkarken, üçüncülük mücadelesinden galibiyetle ayrılan Hoca Ahmet Yesevi Ortaokulu ise turnuvanın üçüncüsü olarak podyumdaki yerini aldı. Gençlerin kupa sevinci yeşil sahada renkli görüntüler oluşturdu.

KONYA PROTOKOLÜ GENÇLERİ YALNIZ BIRAKMADI

Final müsabakalarının hemen ardından düzenlenen görkemli ödül töreninde, dereceye giren takımların hak ettiği kupa ve madalyalar Konya spor camiasının önemli isimleri tarafından takdim edildi. Genç sporcular, ödüllerini Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Muzaffer Çintimar, Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Remzi Ay, Selçuklu Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Çakar, Konya GSİM Spor Hizmetleri Müdürü Mustafa Koç ve Selçuklu Belediyespor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Ali Kolay’ın elinden aldı. Ödül töreninin en büyük sürprizlerinden biri ise Konyaspor takım kaptanı Adil Demirbağ’ın da törene katılarak genç sporculara madalyalarını bizzat vermesi oldu. Kaptan Demirbağ ile bir araya gelen gençlerin mutluluğu gözlerinden okundu.

GELECEĞİN YILDIZLARI İÇİN TEŞEKKÜR MESAJI

Gençlerin fiziksel ve sosyal gelişimlerine çok yönlü katkı sunan bu anlamlı organizasyon, Konya'da amatör sporun geleceği adına büyük umut vadetti. Turnuvanın tamamlanmasının ardından yapılan değerlendirmelerde, futbola, spora ve doğrudan gençliğe sağladıkları kesintisiz desteklerden dolayı başta Selçuklu Belediyesi olmak üzere, organizasyonun başından sonuna kadar sahada ve arka planda büyük emek sarf eden tüm kurumlara, hakemlere, antrenörlere ve kuruluşlara ayrı ayrı teşekkür edildi. Kentte bu tür geniş katılımlı gençlik ve spor organizasyonlarının hız kesmeden devam edeceği vurgulandı.