YEREL

Götüren ödülünü alıp çıkacak! Konyalılar için "Atık Market" dönemi resmen başlıyor

Ereğli Belediyesi, sürdürülebilir bir gelecek ve temiz bir çevre anlayışıyla yepyeni bir projeyi hayata geçiriyor. İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından kurulan Atık Market, "Atığını Getir, Puanını Topla, Hediyeni Al!" sloganıyla doğaya zarar verecek atıkları ödüllü bir geri dönüşüm hareketine dönüştürüyor.

Abone Ol

DOĞAYI KORUYAN VATANDAŞLAR KAZANIYOR

Daha temiz bir Ereğli ve sağlıklı bir gelecek inşa etmek amacıyla çevre yatırımlarına hız kesmeden devam eden Ereğli Belediyesi, hem doğayı koruyacak hem de vatandaşları geri dönüşüme teşvik edecek vizyoner bir projeyi hayata geçiriyor. İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü bünyesinde hazırlıkları tamamlanan Atık Market projesi, çevreye duyarlı ve sürdürülebilir bir gelecek vizyonunun en büyük adımlarından biri olarak kapılarını açıyor. Atıkların çöpe gitmesini önleyerek ekonomiye ve doğaya kazandırmayı hedefleyen bu yenilikçi sistem, Ereğlililere atıklarını kazanca dönüştürme fırsatı sunuyor. Proje sayesinde hanelerde biriken geri dönüştürülebilir atıklar, çevre kirliliğinin önüne geçilmesinde en büyük kalkan olacak.

YUNUS EMRE PARKI’NDA BÜYÜK BULUŞMA

Doğayı korumak, geleceğe en büyük yatırım anlayışıyla hareket eden Ereğli Belediyesi, projenin büyük açılışı için tüm ilçe halkına davette bulundu. Çevre bilincini artırmak ve sıfır atık kültürünü Ereğli’nin her sokağına yaymak amacıyla hayata geçirilen bu anlamlı açılış buluşması, ilçenin sosyal yaşam merkezlerinden birinde hayat bulacak. Tüm çevre gönüllülerini ve vatandaşları bir araya getirecek olan organizasyon, 25 Haziran 2026 Perşembe günü saat 16.00’da Yunus Emre Parkı’nda gerçekleştirilecek. Ereğli'nin geleceğine değer katacak ve doğaya nefes aldıracak bu büyük çevre hareketinin ilk adımında, yediden yetmişe tüm Ereğli halkının tek yürek olması bekleniyor.