ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ İÇİN EMNİYET SAHAYA İNDİ
Konya'da çocukların güvenli bir çevrede yetişmesi ve toplumsal bağlarının kuvvetlenmesi adına kurumlar arası iş birlikleri tüm hızıyla sürüyor. Bu kapsamda Konya İl Emniyet Müdürlüğü, çocukların sosyal gelişimlerine katkı sunmak ve onlara güvenli bir gelecek bilinci aşılamak amacıyla “Emniyetle Birlikte Güvenli Yarınlara” projesini hayata geçirdi. Proje etkinlikleri çerçevesinde organize edilen piknik programı, çocukları emniyet teşkilatının şefkatli mensuplarıyla aynı masada buluşturdu. Neşeli anların yaşandığı bu özel buluşmaya, çocukların her zaman yanında olan Konya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Arif Topal da katılarak çocuklarla yakından ilgilendi.

GELECEĞİN TEMİNATI OLAN EVLATLARA DEĞERLER EĞİTİMİ
Düzenlenen piknik programı sadece bir eğlence etkinliği olmanın ötesinde, geleceğe dönük güçlü adımların atıldığı bir farkındalık platformuna dönüştü. Çocukların emniyet teşkilatı personeliyle birebir iletişim kurduğu programda; güvenli yaşam bilinci, toplumsal dayanışma, birlik ve beraberlik ruhu ile milli ve manevi değerler üzerine derinlemesine paylaşımlar yapıldı. Çocuklara güvenli bir yaşamın şifreleri aktarılırken, bir yandan da düzenlenen çeşitli oyunlar ve sosyal aktivitelerle keyifli ve unutulmaz anlar yaşamaları sağlandı.

GÜVENLİ VE HUZURLU YARINLAR İÇİN İŞ BİRLİĞİ SÜRECEK
Anlamlı buluşmanın ardından bir değerlendirmede bulunan Konya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, çocukların sosyal gelişimlerine ve topluma entegrasyonuna dev katkı sunan bu projenin önemine dikkat çekti. Programın hazırlanmasında ve çocukların yüzünün gülmesinde emeği geçen tüm kurum, kuruluş ve emniyet personeline en kalbi şükranlar iletildi. Yapılan açıklamada, geleceğimizin yegane teminatı olan evlatlarımızın çok daha güvenli, huzurlu ve sağlıklı yarınlara emin adımlarla ulaşabilmeleri için kentteki tüm paydaş kurumlarla tam bir iş birliği ve koordinasyon içerisinde çalışmaya kararlılıkla devam edileceği vurgulandı.




