SPOR

Avrupa’da Selçuklu rüzgarı: Bosna-Hersek’te madalyalar ve şampiyonluk Konya’nın!

Selçuklu Belediyespor Kulübü Taekwondo Takımı, Saraybosna’da düzenlenen Bosna-Hersek Open Taekwondo Şampiyonası’nda destan yazdı. 60 ülkeden 2 bin 500’ü aşkın sporcunun katıldığı dev organizasyonda Konya temsilcisi, turnuva genelinde kazandığı madalyalarla ay-yıldızlı bayrağımızı kürsüye taşıdı.

Abone Ol

SARAYBOSNA’DA İSTİKLAL MARŞI’MIZI GURURLA OKUTTU

Bosna-Hersek’in başkenti Saraybosna, 20-22 Haziran tarihlerinde uluslararası düzeyde çok büyük bir spor organizasyonuna ev sahipliği yaptı. Dünya taekwondo camiasının gözünü çevirdiği Bosna-Hersek Open Taekwondo Şampiyonası, adeta devlerin savaşına sahne oldu. Bu zorlu şampiyonada Türkiye’yi ve Konya’yı temsil eden Selçuklu Belediyespor Kulübü Taekwondo Takımı, organizasyona damgasını vurdu. Yıldızlar kategorisinde 41 kilogramda tatamiye çıkan Konya’nın altın kızı Göknur Tanrıkulu, turnuva boyunca tüm rakiplerini tek tek dize getirerek şampiyonluk kürsüsüne çıktı. Altın madalyayı boynuna takan genç sporcu, Saraybosna’da İstiklal Marşı’mızı gururla okutarak tüm Türkiye’ye büyük bir gurur yaşattı.

KÜRSÜYE GENÇ BİR DEHA DAHA ÇIKTI

Konya ekibinin Bosna-Hersek’teki madalya avı sadece altınla sınırlı kalmadı. Gençler kategorisinde ay-yıldızlı forma altında olağanüstü bir performans sergileyen Kadir Egemen Ceran, zorlu turları birer birer geçerek adını finale yazdırmayı başardı. Final müsabakasında da son saniyeye kadar nefes kesen, büyük bir taktiksel mücadele ortaya koyan genç sporcu, şampiyonayı gümüş madalya ile tamamlayarak Avrupa ikincisi oldu ve Selçuklu Belediyespor’un gücünü bir kez daha podyuma taşıdı.

DEV ORGANİZASYONDA MUAZZAM TAKIM BAŞARISI

Saraybosna’da düzenlenen bu prestijli turnuva, katılım oranlarıyla da son yılların en zorlu organizasyonlarından biri olarak kayıtlara geçti. Tam 60 farklı ülkeden gelen ve aralarında dünya sıralamasında yer alan 2 bin 500’ü aşkın elit sporcunun mücadele ettiği dev organizasyonda, Konya’nın genç taekwondocuları büyük bir direnç gösterdi. Selçuklu Belediyespor Kulübü, dört gün süren yoğun ve yorucu turnuva maratonu genelinde toplamda 4 madalya kazanarak hem ülkemizi hem de kulübümüzü uluslararası arenada başarıyla temsil etmenin gururunu yaşadı.

ŞAMPİYONLARA TEBRİK YAĞMURU

Uluslararası arenada elde edilen bu tarihi ve ses getiren başarıların ardından Selçuklu Belediyespor Kulübü yönetiminden de kutlama mesajı gecikmedi. Kulüp tarafından yapılan açıklamada, Bosna-Hersek'te bayrağımızı dalgalandıran sporcular ve bu büyük başarıda çok büyük emeği bulunan teknik heyet ile antrenörler gönülden tebrik edildi. Konya'da amatör sporlara ve altyapıya yapılan yatırımların bu tarz uluslararası zaferlerle taçlanmasından duyulan memnuniyet ifade edilirken, genç sporcuların başarılarının gelecekte de artarak devam etmesi temennisinde bulunuldu.