Cumhur İttifakı, AK Parti Hadim Belediye Başkan Adayı Ahmet Hadimioğlu, şehir merkezi ve kırsalda bulunan mahallelere çok büyük eserler ve dev yatırımlar kazandırdığını söyledi. Gönül belediyeciliğinin de göreve geldiği günden beri samimiyetle uygulandığını anlatan Hadimioğlu, “Yaşamım boyunca Hz. Hadimi’nin ‘Kamil odur ki koya dünyada bir eser, eseri olmayanın yerinde yeller eser’ sözünü düstur edindim. Rabbimde bana 2009 yılında belediye başkanlığını nasip etti.Bu vesileyle Hadim’i geleceğe taşıyacak yatırımlar ve hizmetler için gece gündüz demeden çalıştık. Sorunları tek tek ele alarak çözümler ürettik.Eğitimden sağlığa, konuttan alt yapıya, tarımdan ulaşıma kısacası her alanda aktif bir çalışma ile bambaşka bir Hadim inşa ettik. 2014 yılında yürürlüğe giren Büyükşehir yasası ile 32 mahalleli metropol şehir olduk. Görevimiz arttı, sorumluluğumuz çoğaldı ama durmadan, yorulmadan yolumuza devam ettik. Hizmet aşkımız sorumluluğumuz gibi büyüdü. En ücra mahalleden en merkezi mahalleye kadar yatırım atağımız devam etti.Cumhuriyet tarihinin en büyük yatırımlarını ilçemize kazandırmanın mutluluğu ile daha büyük hedefler, dev yatırım projeleri ile 2023’e adım adım ilerliyoruz.Yürüdüğümüz bu kutlu yolculukta hiçbir vatandaşımızı ihmal etmedik, her zaman onların yanlarında olduk, birlikte yürüdük. Sevincine de hüznüne de ortak olduk.Girilmedik ev, çalınmadık kapı bırakmadık. Büyük hayalleri gerçeğe dönüştürmenin gururunu,vatandaşlarımızın bize olan inancı, güveni ve desteği ile birlikte yaşadık.”

DÜNYANIN İKİNCİ EN YÜKSEK VİYADÜĞÜ

Hadim ilçesinin zorlu bir coğrafyaya sahip  olduğunu belirten Hadimioğlu, “Türkiye’nin yeni gerdanlığı ve en prestijli projelerinden biri Hadim’de yükseliyor. İlçemiz, Konya ile Antalya’yı birbirine bağlayan alternatif güzergahlar arasında.Ancak zorlu bir coğrafyaya sahip. Buna rağmen duble yollar yapıyoruz. Geçit vermez denilen Toros Dağlarını delip tüneller inşa ediyoruz. Eğiste Deresi olarak bilinen dik yokuş ve keskin virajla aşılan derin vadi üzerine Dünya’nın en yüksek ayaklı viyadüğünü yükseltiyoruz. Eğiste Viyadüğü tamamlandıktan sonra Konya ile Alanya arası rahat, konforlu ve güveneli bir yolculukla 2 saate düşecek. Viyadük aynı zamanda bölgenin turizm potansiyelini büyük ölçüde artıracak. Biz de bunun bilincinde olarak devletimizle ve büyükşehir belediyemizle işbirliği içinde gerekli ve koordineli adımları atıyoruz.

GİZLİ CENNET ‘YERKÖPRÜ ŞELALESİ’ TURİZME KAZANDIRILIYOR

Göksu Nehri üzerinde bulunan, eşsiz doğal güzelliğiyle kentin ‘gizli kalmış’ cennetlerinden biri olarak değerlendirilen Yer Köprü Şelalesi 20 Milyon TL. maliyetle turizme kazandırılacağını anlatan Hadimioğlu, “Şelale, Göksu Nehri üzerindedir. Nehir, şelalenin yaklaşık 1 kilometre gerisinde kayboluyor ve farklı noktalardan yer altından çıkan su ise şelaleden akıyor. Yerköprü denilmesinin manası da budur.Bu doğal zenginliğin korunarak düzenleme ve peyzaj yapılması Hadim başta olmak üzere Türkiye için büyük bir kazanım olacak. Yerli ve yabancı turizm açısından da bölgeye artı değer katacak.Yapılan çalışmalar içinde yol genişletmesi, çevre düzenlemesi, piknik alanları, seyir terası ve şelalenin karşısında asma köprü projesi var.Büyükşehir belediyemiz ile el ele verip ilçemize kazandırıyoruz”

TOROSLARIN YÜKSELEN YILDIZI: HADİM BELEDİYE OTELİ

Hadim’in bulunduğu konum, yetiştirdiği alimlerve coğrafyası bakımından doğal güzelliklere, tarihi derinliğe ve kültürel zenginliğe sahip olduğunun altını çizen Ahmet Hadimioğlu, “Cihan alimi olarak bilinen Osmanlı’nın en büyük hukukçularından ve mecellenin kaidelerine kaynak olan Hz. Hadimi’nin türbesi ilçemizde bulunmaktadır. Yine Selçuklu Döneminde yaşamış, peygamber efendimizin soyundan gelen Seyyid Bayram Veli hazretlerinin türbesi de ilçemizdedir. Her yıl binlerce kişi ilçemize inanç turizmi adı altında bu erenlerin, evliya ve alimlerin türbesini ziyarete geliyor. Ayrıca son yıllarda dünya genelinde yayla ve doğa turizmi rağbet görüyor. Dağcılar, doğa severler, fotoğraf tutkunları, doğa sporcuları için ilçemiz eşsiz güzellikler sunmakta. Yerköprü Şelalesi, Gürleyen Kanyonu, Astra Antik Kenti, yaylalar ve diğer mesire alanları bunlardan bazıları. Bu vesileyle yine binlerce kişi ilçemize ziyarete geliyor. Burada en büyük sorun konaklamaydı. Hadim Belediyemiz tarafından bu sorunu da ortadan kaldırmak için 160 yataklı, 80 odalı otel yapıyoruz. İçerisinde Suit odalar, 2 Türk Hamamı, 2 sauna, yüzme havuzu, bay-bayan ayrı olmak üzere spor salonları, düğün, toplantı ve konferans salonları, içerisinde yöresel yemeklerin de yapılabilmesi için fırın ve lokanta olacak. Otel, yerli ve yabancı turizme katkı sağlayacağı gibi yerli halka da istihdam ve hizmet sunacak. İlçemizde hastalıklara iyi gelen bir şifalı su var. Yüzme havuzu, saunası, hamamında bu şifalı su olacak. Bu hizmetler otelde konaklamayan yerli halka da açık olacak.”

HADİM’E SEMBOL ESER: SEYİR TERASI

Turizme yönelik yatırımlar arasında seyir terasının olduğunu da vurgulayan Ahmet Hadimioğlu, “Torosların zirvesinde Hadim’in eşsiz manzarasına nazır Sivri Tepesinde seyir terası yapıyoruz. İçerisinde lokanta, cami, otopark ve ailelerin piknik yapabilmesi için kamelyalar olacak. Böylece nezih bir ortamda güzel vakit geçirmek isteyen vatandaşlarımız için sembol eserlerimiz arasına bir yenisi daha eklemiş olacağız.”

ÖRNEK PROJE: KİRAZ ALIM TESİSİ

Kiraz yetiştiricisi çiftçiler ve tüccarlar için de örnek bir projeyi hayata geçirdiklerini belirten Ahmet Hadimioğlu, “Dünya genelinde Hadim Kirazı olarak bilinen; kendine has aroması, lezzeti ve kalitesiyle ünlenen kirazın anavatanına yakışır bir eser yaptık. Bilindiği üzere ilçemiz kiraz yetiştiriciliğinde en ön sıralarda yer almaktadır. Yetiştirilen kirazların hemen hemen tamamı ihracata yöneliktir. Ayrıca Türkiye’de kiraz hasadının en son yapıldığı ilçe. Kirazın çiftçilerimize daha iyi gelir getirmesi için  tüccar sayısının artması ve teşvik edilmesi gerekmektedir. Bu kapsamda ilçemize kiraz hali yaptık. Eskiden tüccarlar sokak arasında, cadde içlerinde alım yapıyordu. Rekabetin olmamasından dolayı çiftçilerimiz mağdur oluyordu. Tüccarlarımız mal alımını sağlıklı yapamıyordu. Vatandaşlarımız bu kargaşadan dolayı mağdur ve rahatsız oluyordu. Şu anda çiftçilerimizin, tüccarlarımızın ve vatandaşlarımızın büyük beğenisini toplayan bir kiraz hali oldu. Önümüzdeki sezon iç piyasa ve dış piyasa olmak üzere ek binalar, dükkanlar yapacağız. Yaptığımız bu binalar birçok merkezde örnek gösterildi.”

22 MAHALLEYE SULAMA SUYU KAZANDIRIYORUZ

İlçede yaşayan vatandaşların en önemli gelir kaynağının tarım olduğunu belirten Ahmet Hadimioğlu, “Biz Hadim’in ve vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını biliyoruz. Geleceği inşa ederken bir taraftan da bugünün refah düzeyini yükselten adımlar atıyoruz. Bu anlamda Hadim şantiyeye dönen bir ilçe oldu. Birçok mahallemize gölet yapıldı. Bazılarının inşaatı devam ediyor. Projesi yapılan göletler var. Zemin etütü biten projeler var. Bütün bunları çiftçilerimizin istekleri doğrultusunda yapıyoruz. Şu anda 160 milyon TL. maliyetle Göksu Havzası Yamaç Arazileri Sulanması projesini hayata geçiriyoruz. Bu proje ile Afşar ve Bağbaşı Barajları’nın yaz akımlarını kullanarak Göksu nehri boyunca 22 mahallede brüt 31 bin 210 dekar alanı sulayacak borulu sulama şebekesi ve üzerindeki sanat yapılarının inşasını kapsıyor. Proje tamamlandıktan sonra bir çok tarım arazisi sulama suyuna kavuşacak ve milli ekonomiye katkı sağlayacak. Şu anda 2 bin 500 sulama abonemiz var. Kesintisiz hizmet veriyoruz. Bütün mahallelerde sulama ağını genişletiyoruz.” dedi.

HADİMİOĞLU: DAHA YAPACAK ÇOK İŞİMİZ VAR

“Cumhurbaşkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğindeki AK Parti, hayalleri gerçeğe çeviren bir parti oldu. Yaparsa AK Parti yapar sloganı öylesine ortaya çıkmış bir slogan değil, bizzat hayatın içerisinden gelmiş bir slogandır. Yıllar önce hayal bile edilemeyenler bugün birbiri ardına hayata geçiriliyor. İşte bizim gücümüzün kaynağı bu. Vaat ettiğimiz, söz verdiğimiz herşeyin fazlasını yapıyoruz. 10 yıl içinde Hadim’in çehresini değiştirdik. Modern bir şehir kimliği kazandırdık. Refah düzeyi artan, yaşanılabilir huzur dolu bir şehir inşa ettik. Bu kapsamda çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Enerji alanında da yatırımlarımız var. 2018 yılında projesini tamamladığımız yenilenebilir enerji kaynağı olan güneş enerjisi panelleri kuruyoruz. 250 kW gücündeki panelleri 2019 yılında hizmete sunacağız. 2020 yılında da doğalgazı ilçemize kazandırıyoruz. Otogar, kapalı pazar alanı, şehir konağı, sporcu eğitim merkezi, halk sağlığı merkezi, 6 yeni gölet, 56 konut ve 48 dükkanlık yeni çarşı ve daha nice projeler önümüzdeki yıllarda yapacaklarımızdan bazılarıdır. Konut sorunu dolayısıyla belediyemizce 20 dairelik konut ve 16 dükkan yaptık. TOKİ işbirliği ile 171 adet konut yapıldı. 2. Etap TOKİ için de başvuruları aldık. Yakın bir zamanda inşasına başlayacağız.”

GÖNLÜMÜZ GİBİ KAPIMIZ DA 24 SAAT AÇIK

“31 Mart’ta yapılacak olan yerel seçimlerin kimliği gönül belediyeciliği üzerinde şekillenmiştir. Göreve geldiğim ilk günden bu yana gönül belediyeciliği ilkesini tüm samimiyetimizle sürdürdük. Kapımız 24 saat vatandaşlarımıza açıktı. Telefon, sosyal medya ve diğer iletişim kanallarıyla bizzat bize ulaşılabilmelerini sağladık. Vatandaşımızın derdiyle dertlendik sevinciyle mutlu olduk. Her zaman vatandaşlarımızla iç içe olmanın, onlarla hemhal olmanın verdiği kuvvet ile işimize sarıldık. Hiçbir zaman hiç kimseye ayrımcılık yapmadık. Yunus Emre’nin sevgisi, Hz. Mevlana’nın hoşgörüsü, Hz. Ömer’in adalet anlayışını düstur edindik. Gece gündüz demeden telefonlarımızı açık tuttuk. Kar çamur demeden vatandaşlarımızın yanında olduk. Her şeyden önce biz gönlümüzü vatandaşlarımıza açtık.”