Bozkırlıların ve Bozkırlı İş adamlarının istişare toplantısının ikinci aşaması Bozkır'da yoğun bir katılımla gerçekleşti. İstişare Toplantısına Milletvekili adayları Ziya Altunyaldız, Muhammet Uğur Kaleli, Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Ahırlı Belediye Başkanı İsa Akgül, Yalıhüyük Belediye Başkanı Hasan Koçer, Hadim Belediye Başkanı Ahmet Hadimioğlu, Bozkır İlçe Kaymakamı Mustafa Demir, KONSİAD Yönetim Kurulu Başkanı ve üyeleri, Evdema Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Çelik, Bozkırlılar Vakfı Başkanı Kamil Bilgin, Aydın Holding Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.  Muhammet Uğur Kaleli, Bozkır, Hadim, Yalıhüyük, Seydişehir ve Ahırlı Belediye Başkanları da Bozkır Folklor ekibi ile birlikte oyuna eşlik etti. DSİ Genel Müdürü Ali Rıza Diniz, programa telefonla bağlanarak, Sarıot Gölünün su kapasitesi ölçmek için programa alındığını ve yeterli miktarda olduğu takdirde baraj yapmanın yolunu açacaklarının müjdesini verdi. Bozkır Belediye Başkanı İbrahim Gün, Bozkır Hakkında bilgi verdikten sonra, Bozkır'da yaptıkları çalışmaları, İhalesi yapılan projeleri, ihale aşamasına gelen Projeleri anlattığı sunumu gösterisini sundu.

Başkan Gün, "Projelerimizi bir bir gerçekleştirirken en büyük destekçimiz olan Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Tahir Akyürek'e sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. İlçemizi ziyareti esnasında vermiş olduğu müjdelerden Bozkır Çarşamba Çayı Rekreasyon Projesi için ayrıca teşekkür ediyorum. 2015 yılı içerisinde ihale edilecek olan projemiz hayata geçirildiğinde Bozkır, Porsuk çayı gibi olacak. Bunun yanında Selçuklu Belediye Başkanım Uğur İbrahim Altay'a da teşekkürlerimi sunuyorum. Kapalı Pazar Alanımızı ve Anıt Meydanımız, Kent Meydanımızın Düzenlemesi Projesini hayata ikili iş birliğiyle hayata geçirerek Bozkır'ın temel ihtiyaçlarından bir tanesini gidermiş oluyoruz. Bozkır'a belediye başkanlığımız süresince kazandıracak olduğumuz projelerimiz arasında otogar yapımı, hanımlar lokali, bilgi evi, modern mezbahane, tarihi eski belediye binamızın restorasyonu, Bozkır merkez camimizin restorasyonu, tarihi Selçuklu köprümüzün restorasyonu da var. Bozkır'ımız yeni yüzüyle çok daha gür bir şekilde yerini alıyor" ifadelerini kullandı.

Uğur Kaleli, "Sayın Belediye Başkanımızın Sunumda anlattığı gibi artık Bozkır o şanlı günlerine dönmeye başladı. Milletvekilleri olarak tüm desteklerimizi sonuna kadar kullanacağız. Zengibar kalemizi turizme kazandırmak için çalışmalarımızı yoğunlaştırıp bu bölgede bacasız sanayiyi geliştireceğiz" dedi. Ziya Altunyaldız, "Bozkır üreten bir ilçe haline getirmek için elimizden ne geliyorsa yapmaya hazırız. Bozkır'ı tarihi dokusuna layık bir konuma getirmek için çalışmalarımızı sıklaştıracağız. İnşallah bugün burada birlik beraberlik ve dayanışma içerisinde yaptığımız toplantı hayırlara vesile olur" diye konuştu.

Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay da şu ifadeleri kullandı: "Bozkır'a çok sık gidip gelmeye başladık. Bozkır taşra ilçeler arasında en çok oyu veren bir ilçemizdir. Bu seçimlerde de bu özelliğini koruyacağını biliyoruz. Bozkır'ımıza daha da çok gidip geleceğiz. Elimizdeki imkanlarımızı Bozkır için daha kuvvetli ve gür bir şekilde kullanmaya gayret edeceğiz. Bozkır'ımız artık farklı bir misyona ve vizyona büründü. Konya'mızın ilk ilçelerinden olması dolayısıyla bizler için ayrı bir öneme sahip. Çalışmalarımızı her geçen gün daha da arttırarak devam edeceğiz."